En tiedä mitä pitäisi kirjoittaa, jotta ajatukset kulkisivat nätissä jonossa tämän sekamelskan sijaan. Minä näen tilanteen siten, että on vain yksi ongelma: minun mustasukkaisuus. Samaa mieltä on V eli mies, sekä hänen naispuoliset ystävänsä. Kyllä, ystäviä on ihan monikossa asti.

Ehkä vain kuvittelen kaiken...

V auttaa ystäväänsä muutossa, minua ei auttanut, koska "minulla ja perheelläni muutto menee nopeammin".

V tapaa ystäväänsä kolme kertaa viikossa, koska ystävällä on vaikeaa. Minut suostui tapaamaan ensimmäisen kerran viikko perheenjäseneni kuoleman jälkeen.

V puhuu ystävästään kavereille ja perheelleen. Minusta ei puhuta, koska edelleenkään yli vuoden yhdessäolon jälkeen me emme V:n mukaan seurustele virallisesti.

V pyytää ystävänsä illanistujaisiin, minua ei kutsuta, koska V:n lapsuudenystävä ei pidä uusien ihmisten tapaamisista. Sillähän ei ole mitään merkitystä, että naispuolinen ystävä on myös uusi ihminen. Kun hehän ovat vain ystäviä!

V lähtee risteilylle naispuolisen ystävän kanssa. Hyttiin tarvitaan vielä kaksi ihmistä (ihan vaan että on halvempaa). Mukaan kutsutaan toinen naispuolinen ystävä ja V:n lapsuudenystävä. Kolme sinkkua ja yksi varattu, joka ei myönnä kellekään seurustelevansa.